مهرادمهراد، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

مهراد بساطی

یه خواب ناز

1394/9/1 9:27
نویسنده : مادر جون
123 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

لالالالا گل خشخاش

بابات رفته خدا همراش

خدا! همراه راهش باش

علي! پشت و پناهش باش

لالالالا گل لاله

پلنگ در كوه چه مي ناله

براي دختر خاله

لالالالا گل پونه

گدا آمد در خونه

نانش دادم خوشش آمد

خودش رفت و سگش آمد

چخش دادم، بدش آمد

لالالالا گل زيره

بچم آروم نمي گيره

چرا خوابت نمي گيره

لالالالا حبيب من

به هر دردي طبيب من

خدا دادت نصيب من

به تنهايي رفيق من

بخواب اي كوه، اي صحرا

بخواب اي دشت، اي دريا

كه بخوابد گلي زيبا

كنار مادري تنها

لالالالا، لالالالا

گل گل هاي من لالا

لالا زيباي من لالا

*

مكن اي باد شب هوهو

مرو اين سو، مرو آن سو

كه مي خوابد گلي خوشبو

ميان سبزه ها، گل ها

لالالالا، لالالالا

گل خوشبوي من لالا

لالا شب بوي من لالا

*

لالا اي نوگل كوچك

گل مينا، گل ميخك

گل پونه، گل پيچك

آه شب آمد به شهر ما

لالالالا، لالالالا

لالالا، پيچكم لالا

لالالا، كودكم لالا

*

لالا باغ و گلستانم

لالالا، ابر و بارانم

بخواب اي نور چشمانم

لالا كن در برم حالا

لالالالا، لالالالا

گل باغ دلم لالا

چراغ منزلم لالا

*

لالا اي اشك، اي شبنم

لالاكن چون گل مريم

بخواب آرام تا فردا

لالالالا، لالالالا

گل فرداي من، لالا

لالا دنياي من لالا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرزانه
1 آذر 94 17:31
سلام مامانی چه بچه تون نازه ماشالا خدا حفظش کنه عزییییییییییزم لطفا به منم سر بزنید لطفا منتظر نظراتتون هستم